Hospitality
  • Kezdőlap
  • A Hospitality játékról
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink és kapcsolat
  • HOME
  • About Hospitality game
  • About me
  • Services and contact

​

Küldetésünk...

...a vendéglátó szemlélet terjesztése és a vendéglátó üzletek fejlesztése a bennük dolgozó embereken keresztül

Miből él egy vendéglátós? Természetesen a vendégekből.
Miről is szólhat tehát másról a vendéglátás, mint az emberekkel való kapcsolatteremtésről, vendégeink jó érzéséről, elköteleződéséről?
Ezért dolgozik a szakács, a cukrász, a báros, a felszolgáló, az üzletvezető, a hotelportás és a háttérszemélyzet is. Hogy a vendég - legyen az felfedező utazó, többgyermekes család, elsőrandis pár vagy színházkedvelő idős hölgy -  elégedett legyen és visszajöjjön, vagy elmondja másoknak is, hogy milyen jól érezte magát és jöjjenek mások is, akik majd szintén visszajönnek és elmondják másoknak, és így tovább…
Mit keresnek a vendégek és mitől válnak törzsvendégekké? Mi ösztönzi őket arra, hogy időről időre ugyanazon a helyen költsék a pénzüket? A számos kiváló minőséget nyújtó, precízen berendezett, ügyesen marketingelt vendéglátó egység közül, vajon mi alapján választják ki azt vagy azokat, amelyiket vagy amelyeket végül megtisztelnek hűségükkel?
A válasz egyetlen szó: személyesség
Mi vagyis inkább ki tud egy helyet személyessé tenni?
Természetesen a személyzet, aki benne dolgozik.
Mit teszünk mi hozzá ahhoz, hogy motivált, profi és együttműködő lelkes emberek és csapatok dolgozzanak a vendéglátásban?
A Hospitality-t.
Mert játszva tanul az ember. Sőt játék közben észre sem veszi, hogy tanul az ember. Játék közben oldódnak a gátlások, bátrabbá, magabiztosabbá válik, kinyílik a személyiség.  Mi egyetértünk Platónnal abban, hogy többet megtudhatsz másokról egy óra játék, mint egy év beszélgetés alatt. És tényleg. 

Szakmai háttér

Picture
Tóth Rita vagyok, 1985-ben születtem Szegeden. Felnőttképzési szervezőként és humán tanácsadóként végeztem az egyetemen. Elkötelezett híve vagyok a fejlődésnek és a játékos tanulásnak. Egyetemi éveim alatt szereztem több éves tapasztalatot a vendéglátásban és nem titkoltan bele is szerettem a szakmába.
Felismerve az igényt a fejlesztésre mind a vezetők mind a dolgozók között, egyéni módszertanú tréningeket kezdtem el kidolgozni, a vendéglátósok speciális igényeire és életformájára szabva. Így született meg a Hospitality játék is, amely segítségével egyre több ember tud hatékonyan fejlődni szakmailag és emberileg is.
Jelenleg szervezetfejlesztőként, tanácsadóként, coachként és trénerként dolgozom. Kiemelt témáim a vendéglátásban dolgozók motiválása és a vendéglátó szemlélet terjesztése, hatékony értékesítés, a beilleszkedés támogatása, csoport és teamcoaching.
Picture

Rólunk mondták

"We had an excellent experience with the game. Our team had a great session. Rita being our ceremony master was a great host. Our managers learned and repeated the company's gathered knowledge in a playful way, not by repeating as mantras. I believe that the inclusion of the game in the management tools, adds a great deal to our corporate culture." Adam Susanszky - Zing Burger

"Fantasztikus élmény volt az egész játék számomra.olyan emberekkel ismerkedhettem meg és olyan dolgokat tudhattam meg a játék során, amit csak hosszas keresgélés után tudhattam volna meg. Rita nagyon felkészült , inspiráló személy a számomra.szeretnék még részt venni a Hospitality-n :)"

"A hospitality társasjáték nagyon interaktiv és összehozza az embereket!"

"Tartalmas, informatív, vicces, összehozós"
Elmondom a véleményem
Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Kezdőlap
  • A Hospitality játékról
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink és kapcsolat
  • HOME
  • About Hospitality game
  • About me
  • Services and contact