Hospitality
  • Kezdőlap
  • A Hospitality játékról
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink és kapcsolat
  • HOME
  • About Hospitality game
  • About me
  • Services and contact

A Hospitality világa

Ruby ’Red’ Raymond ötven év alatt küzdötte fel magát a vendéglátóipar Himalájájára.  
A siker és a pénz már nem motiválja Rubyt, szeretne a maga módján tisztességben megőszülni. Élete hátralevő részét az élet napos oldalán szeretné eltölteni, ahol a szubtrópusi forróságot pálmafák nyújtotta árnyék, sós óceáni szellő és minőségi jeges koktélok hűsítik.
Mindössze egy küldetése maradt: jó kezekben tudni az általa felépített birodalmat. Mivel vérszerinti örökösei nincsenek, ezért egy olyan emberre szeretné hagyni élete művét, aki szakmailag a legalkalmasabb arra, hogy neve halála után is nagybetűvel szerepeljen a vendéglátás halhatatlanjainak csarnokában
.
Picture
A Red Ruby tehát annak a kezébe kerül, aki a legtöbb bevételt, borravalót és törzsvendéget gyűjti össze a játék során és ehhez bizony szükség van a legjobb tudásunkra...

Mire és hogyan használható a Hospitality?


Csapatépítés és személyzetfejlesztés 

Leghatékonyabb a Hospitality játék rendszeres alkalmazása. A többszöri játék során a csapat a tudásszerzéssel egy időben motiváltabbá is válik a játékra, ezáltal exponenciálisan nő a fejlődésre való igénye. A feladatok egyensúlyt teremtenek a versengés és a kooperáció között.

Vendégelégedettség növelés

A felkészült személyzet elengedhetetlen feltétele az elégedetten távozó vendégeknek. A Hospitality vendégkezelési és problémamegoldó feladatai a szerepjáték erejével készítik fel a dolgozókat arra, hogy hogyan tudják minden lehetséges esetben a maximális elégedettség felé elmozdítani a vendégélményt.. 

Vezetőképzés

A játék során átadhatjuk az általunk helyesnek ítélt szemléletet és a kívánt működési módot vezetőinknek amellett, hogy időhatékonyan támogatjuk őket a szakmai ismeretek elsajátításában. Az egyes döntési szituációkban tudatosul szerepük és felelősségük
​.

Identitás és munkahelyi összhang kialakítása

Tudnak-e az alkalmazottak azonosulni a hely által képviselt értékekkel, tisztában vannak-e saját szerepük fontosságával és a sikeres működésre gyakorolt hatásukkal? Tudják-e egyénileg is és közösen is képviselni az üzletet?

Személyzetfelvétel, kiválasztás

A Hospitality-t akkor is használhatjuk, ha előre szeretnénk felmérni jövőbeli csapatunk, alkalmazottjaink kompetenciáit, tudásszintjét, esetleg több jelölt közül szeretnénk dönteni. A szemlélet, fejleszthetőség és a hozzáállás is félreértés nélkül derül ki a játék során

Új termékek, szolgáltatások bevezetése

Egy új termék bevezetésekor, legyen az új bor, étel, hűségkártya, a személyzet megfelelő felkészítése a kulcs a sikerhez. A Hospitality nemcsak megtanítja mechanizmusai útján az újdonsághoz kapcsolódó összes tudnivalót de segít azokat a gyakorlatba is átültetni és alkalmazni.

Nyelvoktatás
​

A Hospitality elérhető angolul is és bármely nyelvre átültethető, ezáltal hatékony alapját képezi a szakmaspecifikus beszédfejlesztő nyelvóráknak. Külön előnye, hogy a szituációs feladatok fejlesztik a magabiztos kiállást idegen nyelven is.
​

Értékesítésfejlesztés

Hospitality játék feladatai során a személyzet elsajátítja a magabiztos értékesítéshez szükséges tudást, gyakorolja a helyzetfelismerést és a lehetőségek kihasználását és fejlődik képessége az árukapcsolásra. A többiek visszacsatolásával valós képet kap saját működéséről így tudatosíthatja erősségeit és tovább fejlődhet egy következő szintre.

Powered by Create your own unique website with customizable templates.
  • Kezdőlap
  • A Hospitality játékról
  • Rólunk
  • Szolgáltatásaink és kapcsolat
  • HOME
  • About Hospitality game
  • About me
  • Services and contact