A Hospitality világaRuby ’Red’ Raymond ötven év alatt küzdötte fel magát a vendéglátóipar Himalájájára.
A siker és a pénz már nem motiválja Rubyt, szeretne a maga módján tisztességben megőszülni. Élete hátralevő részét az élet napos oldalán szeretné eltölteni, ahol a szubtrópusi forróságot pálmafák nyújtotta árnyék, sós óceáni szellő és minőségi jeges koktélok hűsítik. Mindössze egy küldetése maradt: jó kezekben tudni az általa felépített birodalmat. Mivel vérszerinti örökösei nincsenek, ezért egy olyan emberre szeretné hagyni élete művét, aki szakmailag a legalkalmasabb arra, hogy neve halála után is nagybetűvel szerepeljen a vendéglátás halhatatlanjainak csarnokában. |
Csapatépítés és személyzetfejlesztésLeghatékonyabb a Hospitality játék rendszeres alkalmazása. A többszöri játék során a csapat a tudásszerzéssel egy időben motiváltabbá is válik a játékra, ezáltal exponenciálisan nő a fejlődésre való igénye. A feladatok egyensúlyt teremtenek a versengés és a kooperáció között.
Vendégelégedettség növelésA felkészült személyzet elengedhetetlen feltétele az elégedetten távozó vendégeknek. A Hospitality vendégkezelési és problémamegoldó feladatai a szerepjáték erejével készítik fel a dolgozókat arra, hogy hogyan tudják minden lehetséges esetben a maximális elégedettség felé elmozdítani a vendégélményt..
|
Vezetőképzés
A játék során átadhatjuk az általunk helyesnek ítélt szemléletet és a kívánt működési módot vezetőinknek amellett, hogy időhatékonyan támogatjuk őket a szakmai ismeretek elsajátításában. Az egyes döntési szituációkban tudatosul szerepük és felelősségük
. Identitás és munkahelyi összhang kialakításaTudnak-e az alkalmazottak azonosulni a hely által képviselt értékekkel, tisztában vannak-e saját szerepük fontosságával és a sikeres működésre gyakorolt hatásukkal? Tudják-e egyénileg is és közösen is képviselni az üzletet?
|
Személyzetfelvétel, kiválasztásA Hospitality-t akkor is használhatjuk, ha előre szeretnénk felmérni jövőbeli csapatunk, alkalmazottjaink kompetenciáit, tudásszintjét, esetleg több jelölt közül szeretnénk dönteni. A szemlélet, fejleszthetőség és a hozzáállás is félreértés nélkül derül ki a játék során
Új termékek, szolgáltatások bevezetéseEgy új termék bevezetésekor, legyen az új bor, étel, hűségkártya, a személyzet megfelelő felkészítése a kulcs a sikerhez. A Hospitality nemcsak megtanítja mechanizmusai útján az újdonsághoz kapcsolódó összes tudnivalót de segít azokat a gyakorlatba is átültetni és alkalmazni.
|
Nyelvoktatás
|